دومین نشست کارگروه تخصصی " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " برگزار شد
دومین نشست کارگروه تخصصی " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " برگزار شد

دومین نشست کارگروه تخصصی  " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " با حضور رئیس، دبیر و اعضا به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی همایش، نشست کارگروه تخصصی " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " به ریاست دکتر فاوچی و با دبیری دکتر یدالله دیوسالار در دیوان محاسبات کشور، روز چهارشنبه مورخ 23 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای نشست رئیس کارگروه تخصصی خلاصه ای از مباحث و اقدامات انجام گرفته در جلسه نخست کارگروه را مطرح کردند. همچنین در ادامه، یافته های مطالعه ارزیابی میزان استقرار بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در دستگاه های اجرایی (خراسان رضوی) توسط سید محمد ساقی ارائه و افراد حاضر در جلسه به نقد و بررسی موضوع پرداختند.

سپس به درخواست رئیس و دبیر کارگروه، حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در ارتباط با انتخاب موضوع گزارش، نشست، کارگاه آموزشی پرداختند که جمع بندی نهایی نظرات به شرح زیر مقرر گردید:

عناوین گزارش تخصصی : بررسی نحوه استخراج قیمت بهای تمام شده کالا و خدمات ، پیاده سازی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در دیوان محاسبات کشور

عنوان نشست تخصصی : بررسی چالش ها و موانع اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد

عنوان کارگاه تخصصی: مدل بلوغ بودجه ریزی برای کارگاه آموزشی

 

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری همایش، هرکار گروه می بایست حداقل شش جلسه رسمی برگزار کند و بر اساس نقشه راه مشخص با دستور کار و خروجی مشخص، نتایج حاصل از جلسات خود را به عنوان دستاورد های علمی و معنوی همایش جهت استفاده سایر ذینفعان ارائه نمایند.


چهارشنبه 23 آذر 1401 (1 year قبل)